Thursday, 29 July 2010

Kaedah Menghalau Hantu Dari Rumah.

Thursday, 29 July 2010
Ini ada kaedah terbaru halau hantu dari rumah yang aku belajar dari Sifu.
Tak payah jurus-menjurus, tak payah jampi menjampi.




Kaedahnya:
  • Hidupkan majlis taklim kat rumah.
  • Tak kiralah, nak baca kitab fazail ke, kitab apa ke.. yang penting istiqamah dan berjemaah.
  • Malaikat berkumpul berbondong-bondong dari bumi ke langit.
  • Cahayanya, pergghh...
  • Rahmat turun melimpah ruah.
Cubalah buat, then bagitau berapa lama hantu-hantu boleh maintain lepak kat rumah korang.

Kata sifu aku:
Dulu kat kelang ada rumah berhantu...
Asal penyewa tidur je..esoknya kat luar..
last2 sekumpulan Karkun Tabligh menyewa...tiap hari buat majlim taalim...terus setel....
Mana2 rumah yg selalu kena ganggu atau sihir..cubalah bacakan bab2 ilmu..
Tak semestinya kitab Fadhilah yg macam orang tabligh...
Boleh aje baca kitab ihya ulumiddin atau apa aje kitab....lepas tu korang
tgk apa jadi....


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails